D’ale publicitatii….Pro sau contra reclame?

Dragii mei o sa fac putin pe Andi Moisescu,de fapt o sa incerc sa fac,si pentru ca sunt optimista o sa ma consolez cu gandul ca-mi si iese.Vreau sa comentam pe baza reclamelor..mai ales ca se apropie Noaptea Devoratorilor de Publicitate la care ”off the record” abia astept sa merg,ca n-am fost niciodata…si in al doilea rand ca ma atrage subiectul.Ce ziceti?Ne bagam?Ba mai mult….daca ave, ne vin idei…cum am face noi reclamele,scenariile la diverse reclame putem sa ne exprimam liberi.Doar fanteziile si visele sunt ale noastre si lasam pe cine vrem in ele,Clar?

Pupici!Am dat startul!

~ by buzeblonde on November 22, 2008.

One Response to “D’ale publicitatii….Pro sau contra reclame?”

  1. Si-a facut Blonda blog, ma nene! Uite ca nici aici nu scapi de mine! Publicitate?? I luv` it! Cred ca de asta am si ales facultatea la care sunt, de asta iti sunt colega la Innuendo advertising si cred ca prin asta am ajuns sa cunosc atata lume si sa-mi fac atatia prieteni! “Noaptea devoratorilor de publicitate”…clar ca vom fi in primul rand, inca de la prima ora ca sa prindem loc!😀 Ziceai ceva de reclame… sincer, sunt foaaaarte multe care ma plictisesc si nu imi atrag in niciun fel atentia! Sa dau un exemplu…cele de la apa minerala! Cred ca sunt cel mai prost gandite reclame, si mai ales daca sunt facute pentru radio difuziune! Bleah! Pupici, ai dat startul! :))

Leave a Reply

 
