Invata sa zambesti in fiecare zi!

Acum vreo doua luni de zile…eram cea mai negativista persoana din lume.Tot timpul,dar tot timpul ma gandeam numai la ce e rau.La un momentdat m-a intrebat cineva daca am auzit despre fizica cuantica?Am zis:Say what? si am dat repede google ca tre sa recunosc cand nu stiu ceva,imediat ma indrept spre sursa de informatie.Bla bla din vorba in vorba..din informatie in informatie,am gasit eu un secret,zic eu,si anume zambetul.E cea mai tare carte de vizita,nici o agentie de publicitate nu poate sa se lupte cu asta si in plus,iti da o stare de bine…Daca sunteti curiosi,va pot spune mai multe,dar stiti cum e,mai intai putin teasing asa…nu dam totul de la inceput.Astept intrebari ca mai am raspunsuri!

Pupici!Am dat startul!

~ by buzeblonde on November 22, 2008.

2 Responses to “Invata sa zambesti in fiecare zi!”

  1. Nu vrei sa ne spui, nu? Eh, lasa ca si eu am dat search pe google si m-am lamurit intr-o oarecare masura! Cred ca toate aceste fenomene au o legatura intre ele…nimic nu e intamplator! Ma gandeam la zicala aceea “Se-ntoarce roata!”, o folosim atunci cand vrem sa se intample ceva asa cum ne dorim de fapt, nu cum s-a intamplat! Parerea mea e ca are o legatura-asemanare intre rotirea pamantului si rotirea timpului, dar sub o alta forma! Sa zicem ca este rezultatul din legea atractiei (fizica)+ puterea mintii+ ceva fenomene astrologice!😀 Daca gresesc, corecteaza-ma!

    Pupici, blondo, ai dat startul!😀

  2. Mda…credeti-o…k eu pot sa aprob…in fiecare zi stateam cu ea in casa..si o auzeam…tot felul de chestii…dar de cand cu fizik cuantik…abracadabra…toata ziua zambeste…mereu zice ca se vor intampla chestii p kre le vrea ea…si chiar ii reuseste…eu nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei…deci…se pare ca e adevarat…soramea…ia sa imi dai si mie din buna dispozitie…:-w

Leave a Reply

 
