Aventuri in firobuz!

In urma cu 1 ora ma aflam la Posta Mare ca un om de rand sa ma urc si eu in firobuzul nr 16 sa merg spre casa caci din pacate astazi masina de la firma e inchiriata de colegul meu si trebuia s-o fac si pe asta! Pana aici nimic spectaculos. Showul a inceput cand nu m-am ingramadit ca toata turma sa intru printre primii! Decat sa-mi dau coate si sa ma introduc in multime am ales sa stau mai in umbra putintel asa sfioasa cum sunt si sa urc ultima, pe ultima treapta,caci mai departe n-am mai ajuns!Problema mare? Da de unde? Dintodeuna mi-am dorit sa ajung vedeta!Ei acum a fost ocazia mea,am ajuns afis pe usile RATT,de fapt undeva pe langa usile RATT caci ele se tot straduiau sa ma prinda, si eu pe sa ma lipesc de ele, dar nu ne potriveam deloc.Si nu mergeam decat pana la capat de linie.Toate bune si frumoase si am zis bine frumoase ca desi aveam niste nervi cumpliti am reusit sa me destind de discutiile dintre vocile din jurul meu, si nu erau alea din capul meu!

Suna un telefon!Tiririririiririi!Doamna agitata se cauta prin plase, nu-l gaseste, apoi se opreste.Incepe din nou de data asta melodia e in felul urmator: tararam tarrraam tarrraam….cu greu intre tiririrri si tararaam reuseste sa extraga din plasa telefonul.Sta 2 secunde cu el la ureche si ii spune lui Ovi ca e bine, sanatoasa, in firobuz, dar vocea lui Ovi vrea sa auda vocea babutei care o insoteste pe doamna cu pricina.Vecinul meu de patima care incerca sa fie vedeta pe cealalta usa a firobuzului imi spune: Eu mai dau o tura,ca asa imi place atmosfera!!!Eu il fac conserva pe un domn care saracu avea extinctoru’ in prostata si ma gandesc ca sigur o sa mai merg cu firu’ in asemenea conditii! Va intrebati de ce atata inghesuiala? Aaa nicidecum nu e din cauza ca a intarziat vreo 35 minute vatmanul, nici vorba ci pentru ca timisorenii se distreaza la gramada!!

Multumim RATT pentru aventurile oferite!Voi reveni cat de curand cu alte noutati!Ovi ai legatura, cu mine nu vrei sa vorbesti?

~ by buzeblonde on November 26, 2008.

5 Responses to “Aventuri in firobuz!”

  1. :)) Esti mic copil, blondo! Pe mine m-au lovit usile in coate cand s-au inchis! Si asta vara ma obisnuiam cu somnul in autobuz… e chiar confortabil cand esti obosit! Mai aiurea e cand te trezeste un zgomot teribil, si nu e motorul…. sforaie cel de pe scaunul din spatele tau!😀 Si daca ai norocul sa te prinda controlorul….pai sa nu-l injuri?? Nu-l injuri, ca iti intocmeste o amenda de toata frumusetea…si te multumesti sa ii dai un 5 lei spaga! Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

  2. http://dexonline.ro/search.php?cuv=vatman

    http://dexonline.ro/search.php?cuv=firobuz
    😉

  3. Va multumesc pentru corecturi, din fericire stiu ce inseamna vatman,era titulatura pe care cei din ”firobuz” au dat-o soferului autobuzului desi nu era tramvai si greseala mea a fost ca nu am pus ghilimele,poate.In al doilea rand am incercat sa fiu aproape de limbajul banatenilor pentru ca asa am auzit ca se spune pe aici:)”firobuz”.In al treilea rand Domnul DexNatzi va mai astept pe la noi pentru ca nu stiu de ce am senzatia ca veti fi omniprezent, poate pentru ca va ascundeti identitatea,cine stie…oricum imi atribui greselile si poate m-am si grabit putin dar asta nu e o scuza!Voi incerca sa nu mai repet!
    Multumesc pentru intelegere!

  4. Neata, tot o istorioara cu RATT-ul nostru iubit ce merita mentionata: prin anii 2000 cand eram in culmea tineretii (….ca la 20 de ani, fara griji si fara bani…)ma prinde controlu bineinteles fara bilet. Ca un smecher ce eram m-am incordat ca vin cu baietii si nu stiu ce si nu stiu cum….la care controloru calm imi spune : “smecherii au macar o Dacie…nu umbla cu firobuzu”. Mi-a venit sa intru in pamant; chiar si acum dupa 10 ani o dau pilda la cei ce sunt smecheri de firobuz.

  5. Distractia vine uneori tocmai de acolo unde te astepti mai putin…’plec intr-o zi cu tramvaiul 7 sa fac niste cumparaturi. Alaturi de mine un domn cu o fetita, in jur de 7 ani avea fetita. Fetita, o minune blonda cu un suras care imi amintea de ingerii din reclame,vorbea cu tatal ei! Bineanteles ca toti cei din preajma se bucurau de felul dulce si alintat in care vorbea. Discutia celor doi era cam asa:
    ” -Tati,imi dai te rog si mie o bucatica( pesemne tatal cumparase o ciocolata pt ea si nu voia sa i-o dea in tramvai)?
    -Lasa-ma draga,raspunse tatal, iti dau cand ajungem acasa…ti-am zis ca nu e frumos sa mananci in tramvai!
    -Hai….ma….tati…da-mi! insista ea.
    -Draga mea, ti-am zis ca nu iti dau nu mai insista!
    (bineanteles ca toti eram cu zambetul pe buze)…apoi a urmat bomba….
    -Daca nu imi dai acum,cand ajungem acasa ,te spun lu mami ca aseara cand ai venit beat acasa,ai facut pipi in chiuveta de la bucatarie!
    Ce am putu citi pe fata omului?!? Greu de spus! Atata ca toata lumea radea cu lacrimi! Bietul om,la statia urmatoare ,a coborat fara macar sa se uite in urma! Acum stau si ma intreb: ce s-ar fi intamplat daca fetita si-ar fi vazut din greseala parintii in dormitor!?? Si sa mai zicem ca e bine sa nu ascultam de copii cand vor ceva!

Leave a Reply

 
