Ce e important pentru voi?

De multe ori am stat si m-am intrebat daca ceea ce imi doresc cateodata sub impulsul momentului este ce am eu nevoie, sau daca chiar vreau cu adevarat sa traiesc o asemenea situatie, sau sa am acel lucru, sau persoana.

Pentru fiecare dintre noi sunt anumite elemente care ne fac sa vibram, sa declansam in interiorul nostru anumite emotii. Din cunostintele mele omul este alcatuit din materie si emotie. Pentru unii exista mai multe dorinte mici care ne fac sa vibram la gandul ca le-am putea avea iar pentru unii exista o singura dorinta mareata, un ideal. Oamenii spun in general ” Vreau sa fiu fericit” dar oare fiecare are bine definit in mintea lui conceptul de ”Fericire”? What is happyness to you David? este o celebra replica din filmul Vanilla Sky, pe care subconstient am retinut-o inca de la prima auditie.De ce? Pentru ca in mintea mea imi puneam aceeasi intrebare dar inca nu gasisem cuvintele pentru asta. Orice mi-ati spune voi eu nu cred ca dragostea a murit si cand spun dragoste ma refer la conceptul general de dragoste,pentru o persoana de sex opus, pentru oameni in general, pentru soare, mare,pentru zambetul unui copil, pentru natura si tot ce este frumos in jurul nostru. Puteti sa-mi spuneti ca sunt naiva, prostuta, visatoare, copila dar prefer sa fiu toate astea daca pot sa simt dragostea, daca pot sa zambesc soarelui dimineata,daca pot sa visez la orasul iubirii, daca pot sa alerg prin ploaie ca o nebuna…Nebuna…dupa lumea frumoasa pe care unii impaienjeniti de grijile zilnice n-o mai vad, n-o mai aud, n-o mai simt. Va intreb acum: ”Ce este important pentru voi”?

Stiu ce imi veti spune,imi veti spune ca in lumea asta cu atatea neajunsuri nu mai poti sa visezi,sa traiesti,nu mai poti cand te trezesti la 6 dimineata sa petreci o noapte de nesomn facand un lucru nebunesc, imi veti spune ca asa gandeati si voi la varsta mea dar am replica si pentru asta. Sunteti bolnavi!Da sunteti bolnavi, suferiti de ”scuzemie”,orice motiv gasiti sa uitati de frumusetile vietii nu este valabil. Timpul are relevanta numai daca voi ii acordati atentie. Atentie cand spun frumusetile vietii in niciun caz nu ma refer la lucruri superficiale ale caror definitii superficiale sunt: BANI,FEMEI,ALCOOL,CHEF.

EU…..as vrea sa fiu in 2 locuri deodata.

…….as vrea sa plec fara sa stiu unde merg si sa ma intorc dupa 2 saptamani, lasandu-ma ghidata doar de vibratiile pe care le intalnesc pe drum.

…….as vrea sa stau o zi intreaga cu oameni impartind zambete intr noi,descoperind ce-l face pe celalat sa zambeasca.

……as vrea sa duc un pian in mijlocul unui camp si cerul sa fie plin de stele si acolo sa fi TU cu mine in fiecare secunda.

……..as vrea sa alerg in mijlocul aceluiasi camp plin de flori ca un copil fara nici o grija simtind frumusetea naturii

………as vrea sa te fac pe TINE fericit….

Voi ce vreti? Care sunt lucurile care v-ar face sa vibrati? Sa fiti fericiti,fiecare avand o diferita acceptiune asupra fericirii?

~ by buzeblonde on November 26, 2008.

One Response to “Ce e important pentru voi?”

  1. Cel mai important pentr mine….este sa simt ca am pentru cine trai…pentru cine lupta…pt cine muri!

Leave a Reply

 
