I love Vama Veche!

Multi dintre noi, am uitat de romantism,am uitat de muzica ce transmite mesaje declansatoare a unor emotii,sentimente.Traim in secolul vitezei si spunem mereu ” Nu am timp” dar oare timpul are o atat de mare relevanta? Pentru mine Vama Veche semnifica acel impuls care ma face sa ”ma dematurizez” cum zic cei de la Voltaj,care ma face sa vreau sa stau in ploaie si sa visez,sa imi creez realitatea mea in care au voie doar lucrurile care imi plac,persoanele care sunt pe acceasi lungime de unda cu mine,situatiile care imi confera acel sentiment de stare de bine.”Cu tine” este melodia care ma va face sa spun ”Da” intr-o buna zi acelui care va simti aceeasi melodie in acelasi fel cu mine.Da!Inca mai cred in sentimente frumoase,da nu ma ghidez in fiecare zi dupa lucrurile materiale,nu ma stresez in fiecare zi de problemele sociale,politice,problemele societatii in care traim pentru ca oricum nu pot schimba nimic la acest nivel.Dar ascult Vama Veche si macar schimb ceva la nivelul realitatii mele.Da as fugi daca cerul mi-ar spune:”‘Fugi ca eu platesc!,si as urca fara ezitare in ”trenul accelerat Timisoara-No destination care pleaca in 5 minute de la linia 5”.Cu siguranta multi dintre voi vreti sa va treziti incet intr-un pat de femeie frumoasa numai ca ati cam uitat de asta.Alergati in fiecare zi dupa averi,dupa lucruri care in fond si la urma urmei nu lasa nimic in urma.

De cate ori va treziti si spuneti ”Nu am chef azi” ganditi-va ca lumea e frumoasa daca aveti timp sa observati asta,ganditi-va ca daca zambiti in oglinda dimineata ati vazut deja un lucru frumos pe ziua respectiva si puteti intalni inca multe altele in acceasi zi.Pentru asta priviti cu ochii mintii,oameni buni,priviti cu sufletul si nu doar proiectati o imagine pe retina!

”Dumnezeu nu apare la stiri” nimeni nu ”va trage pe dreapta ” daca nu vreti, ”haideti sa visam sub apa’ pentru ca  ”vara viitoare sigur o sa va indragostiti”……….

Pupici!Am dat startul!

~ by buzeblonde on November 26, 2008.

One Response to “I love Vama Veche!”

  1. Iubesc Vama Veche si il iubesc pe Tudor Chirila! Cand vrei sa visezi cu ochii deschisi, sa simti ca esti parte sau ca traiesti muzica lui Tudor Chirila, urca-te in masina noaptea, prin Timisoara, asculta orice melodie de-a lui, bea ciocolata calda…..si vei avea parte de o super senzatie! Am experimentat asta cu blonda mea preferata si fost ceva inedit! Chiar credem ca romantismul n-a murit, nu s-a ascuns in spatele frivolitatii! Make love, not war! http://www.youtube.com/watch?v=hI-K84pFW04

Leave a Reply

 
