Noapte alba!

Am stat toata noaptea treaza,n-am putut sa dorm.Linistea camerei mele m-a enervat cumplit dar am gasit ceva sa citesc pe net care m-a facut sa zambesc!Mi-e dor de mama, mi-e dor de supa de galuste pe care mi-o facea adesea si ma gandesc ca m-as duce in bucatarie sa fumez o tigara.Da…insetata sa trag dintr-o tigara.Gandul imi zboara la mare,la soare,la caldura si parca imi amintesc de valuri.Revin, ies din transa si imi amintesc ca pe la noi sunt valuri cu criza asta financiara dar ingrop gandul,n-are sens. Incet, incet imi filtrez gandurile, n-am chef de omuletul verde care imi spune:”Dormi, ca maine vei fi zombi la lucru”,n-am chef de gandul care imi reaminteste ca am o durere usoara de cap,n-am chef de Obama.Stop!Asta de unde o venit?De cand pana cand ma gandesc eu la Obama?Aa iar m-am uitat la videoclipuri cu DMX in seara asta, in fine ii fac cu mana.Ma loveste alt gand,am uitat ca seful meu citeste si el blogul asta, degeaba o sa-i spun maine ca am avut probleme cu instalatia ca deja m-am dat de gol.Si uite asa realizel cate milioane de ganduri avem pe zi daca eu in cateva minute v-am spus deja o parte din ale mele. Atentie!Nu incercati contorizarea gandurilor acasa!S-ar putea sa ramaneti fara unitate de masura!

Luati-le pe cele care va fac sa va simtiti bine!Restul e Can-Can!Ignore!

Nopate buna,asta alba!

Pupici!Am ratat startul!

~ by buzeblonde on November 26, 2008.

One Response to “Noapte alba!”

  1. Noptile sunt momentele in care fiecare poate fi cine vrea…poate iubi pe cine vrea…poate face ce doreste! Fiecare om are un vis al sau, un vis care este mai presus de orice! De cand te-am cunoscut, visele mele sunt rotunde….INCEP SI SE SFARSESC CU TINE!

Leave a Reply

 
