Ce va doriti de la partener/partenera?

Fetele incep de obicei cu ”Vreau sa fie frumos,destept si cu bani si sa ma iubeasca’, baietii adesea spun ”vreau sa fie gospodina in bucatarie, curva in pat si doamna in societate”.Traim in secolul vitezei si ma intreb ce-si doresc fetele de la baieti si ce-si doresc baietii de la fete, intr-o relatie sau mai bine zis care sunt criteriile pe baza carora iti alegi partenerul sau partenera pentru a avea o relatie? Si ca de obicei am sa incep eu si am sa-mi dau cu parerea…Eu consider ca o relatie functioneaza atunci cand exista o compatibilitate intre ceea ce are de oferit un partener si ceea ce are nevoie celalalt. De multe ori apar diverse discutii cum ca unul iubeste mai mult decat celalat sau ca unul isi doreste mai mult de la celalat si bineinteles apar ulterior si dezamagiri.De ce? Eu zic ca nu sunt pe aceeasi lungime de unda! Unii barbati de exemplu se simt sufocati de iubirea partenerelor lor pentru ca nu au nevoie de ”doza” pe care acestea le-o ofera si este valabil si viceversa. Ce nu inteleg insa este de ce nu exista suficienta comunicare in cupluri si sinceritate. De ce apare tradarea? Tocmai din acest motiv spun eu pentru ca asteptarile unuia nu corespund cu asteptarile celuilalt.Un lucru am concluzionat de-a lungul vremii, fiecare trebuie sa lase libertate celuilalt atata vreme cat exista respect, sa aleaga.Ganditi-va la un lucru:ce sens are sa tii pe cineva langa tine care nu este multumit si mereu va cauta ceea ce ii lipseste in alta parte? Eu stiu ce imi doresc: nebunie, dans, spontaneitate, respect, atentie,pasiune,romantism,iubire,emotie…..Daca ar fi sa descrieti prin cuvinte partenerul/partenera care ar fi acelea? Ce va doriti de la cel/cea de langa voi?

Pupici!Am dat startul!

~ by buzeblonde on November 29, 2008.

2 Responses to “Ce va doriti de la partener/partenera?”

  1. Nu cred ca exista senzatie mai profunda si mai placuta pt cineva, ca atunci cand,trezindu-se dimineata:
    – ea sa simta ca el o trezeste sarutandu-i ochii fara sa tina cont ca este nemachiata si ciufulita , simtind in sarutul lui atata tandrete incat sa se simta coplesita;
    -el sa simta aroma proaspata de cafea,iar cand deschide ochii sa vada atata fericire in ochii ei incat sa vrea sa o sarute fara sa conteze ca este ciufulita si nemachiata!
    Daca atunci cand te privesti in oglinda vezi reflectia celuilalt peste imaginea ta si simti nevoia sa ii idepartezi parul de pe tample…inseamn ca intradevar celalat este persoana langa care vrei sa imbatranesti!

  2. Sa fie compatibil pe plan spiritual cu mine si….la corp niciodata nu am luat frumusetea dupa regulile societatii ,ci dupa regulile ochilor mei caprui.

Leave a Reply

 
