If tommorow never comes….

Toata viata noastra visam la sentimente profunde de iubire, toata viata noastra asteptam persoana potrivita alaturi de care sa ne simtim speciali, sa ne simtim in al noualea cer.Viata este ca o calatorie in care vezi numai 100 m in fata. Niciodata nu stim ce va fi maine. De multe ori oamenii sunt rautaciosi judecand dupa modul in care se imbraca cineva,judecand dupa faptul ca nu e ca restul,judecand dupa aparente fara sa stie ce se ascunde in spatele fiecaruia dintre oameni. Fara sa stim poate judecam oameni care sunt bolnavi,care nu mai au de trait foarte mult timp si care totusi incearca sa-si traiasca viata in cel mai natural mod posibil.Ganditi-va cum va simtiti dupa ce am facut o rautate si aflam adevaratul motiv care se ascundea in spatele rautatii noastre. De ce trebuie sa ajungem ca abia in situatiile limita sa ne dam seama ca am gresit, de ce nu putem sa pretuim ce avem in fiecare clipa si trebuie sa ajungem sa regretam ca nu am facut astazi.Imi voi dedica o parte din viata mea incercand sa-i fac pe altii si pe mine sa ne dam seama ca trebuie sa apreciem ce avem cat avem, fie ca e vorba de un om, fie ca e vorba de o situatie, fie ca e vorba de un simplu obiect. Daca maine s-ar intampla ceva si nu am mai avea ocazia sa spunem tuturor ce avem de spus,sa ne cerem iertare poate pentru anumite rautati,sau sa multumim cuiva pentru orice bucurie ne-a facut, nu am regreta? Viata e prea scurta sa ne-o umplem cu lucruri negative, nu scriu aici pentru ca vreau sa par interesanta, nu scriu aici pentru ca voi deveni vedeta ci doar in speranta ca unii vor citi si macar vor incerca asa cum incerc si eu sa fie mai buni,sa pretuiasca ce au. Imi place sa vad oameni fericiti si nu ma intereseaza ce crede absolut nimeni despre mine,nu ma intereseaza cei ce ma judeca sau probabil spun ”Get a life”, nu ma intereseaza ca unii imi spun ca nu sunt normala, pentru ca nu vreau sa fiu normala.Va rog din suflet pe toti cei care popositi pe aici sa va ganditi macar doua minute ce lucruri ati avea de facut in fiecare zi pentru a fi impacati cu voi insiva si pur si simplu spuneti-va: Daca ziua de maine nu mai vine…(If tommorow never comes…)

~ by buzeblonde on December 1, 2008.

4 Responses to “If tommorow never comes….”

  1. Deci, Tomorrow never dies!

  2. Ce rost au visele daca ziua de maine le ucide?! Ce rost are sa iti doresti lucruri imposibile daca nu crezi ca esti in stare sa le obtii! Dragostea privita prin ochii tai e uneori atat de pura incat la un momen’dat apare teama ca s-ar putea sa nu fi inteles oricat ai face pentru asta! Cat de mult iti doresti tu sa fi iubita? Crezi ca daca cineva te iubeste asa cum simte el,chiar daca este diferit de ceea ce crezi tu,estemai putin important? Spune-mi de ce trebuie sa gandesti asa profund… ca sa indepartezi de tine eventualele persoane care ,desi te iubesc , nu se ridica la inaltimea asteptarilor tale?!? Dar despre prietenie…de ce nu spui nimic? Dragostea fara prietenie nu e nimic , cum tot asa , UNDE DRAGOSTE NU E…NIMIC NU E!

  3. Visele devin realitate daca sti cum sa le aduci in viata ta,ai dreptate daca nu crezi ca poti obtine ceva nu vei obtine niciodata.Eu vreau sa fiu iubita atat cat am nevoie sa fiu iubita,in felul in care am nevoie sa fiu iubita pentru ca altfel as fi vesnic nemultumita si as cauta mereu in alta parte.Nu imi doresc asta.Nu gandesc profund ci vreau sa simt profund,nu am nevoide de cuvinte am nevoie de vibratie,sentiment,nu voi accepta niciodata un “Te iubesc” pe care nu-l simt,nu indepartez pe nimeni doar ca sunt mai multe feluri de iubire.Iubesc fiecare om in alt fel insa o singura persoana va reusi sa fie mai presus de tot.Prietenia este inclusa in acceptiunea mea despre Dragoste,de asta nu spun nimic.

  4. Deseori facem greseala sa cautam dragostea mult prea departe de noi cand de fapt fericirea e mult mai aproape de cat ne-am asteptat! Nu simti lipsa cuiva decat atunci cand vezi ca iti lipseste ceva si nu sti ce anume! Viata este intotdeauna plina de neprevazut si indiferent cat de mult ai vrea iti rezerva o gramada de surprize! Uneori surprizele pot fi neplacute asa ca trebuie sa ai mare grija la ceea ce faci ca sa nu regreti mai tarziu! Eu….sunt, ca ploaia de vara:apar prin surprindere si ma sfarsesc in torente! Nimeni nu iti poate garanta ca poate fi asa cum vrei tu…dar daca vrei intradevar sa gasesti ceea ce iti doresti, trebuie sa risti! Neriscand nu vei reusi sa castigi niciodata!

Leave a Reply

 
