Poveste…

yahel-bombcreator

Pe geamul aburind, in claritatea intunericului feeric am zarit o silueta si inca una…alunecand in particulele negurei ce zacea peste camp. M-am apropiat usor proiectand pe retina imaginea neclara care dansa intr-o lumina de faruri. Era ca pe o scena in lumina reflectoarelor,numai ca spectatorii se pierdusera pe drumul de tara care ducea catre locul acela.Priveam cu emotie si simteam cum ma contopesc cu una din umbrele pasionale care erau cuprinse in tangoul ideal al sufletelor.Zambeam,colturile gurii flamande de sentimente se ridicau usor inspre urechea tremuranda de vibratia sunetelor adanci.Ai aparut TU contopindu-te cu cealalta umbra jucausa care ma conducea spre nebanuite meleaguri ale beatitudinii.Zgomote tulburi intrerupeau diafilmul ce se derula in fata ochilor,in fata ochilor mintii,dar parca ceva ma tinea legata de aceea imagine,simtind-o din ce in ce mai reala. Ma aliniam incet,incet vibratiei si senzatiei pe care o avea umbra si nu vroiam sa plec de acolo.Imi placea ce simteam,ma inundau fiorii prin trupu-mi avid de cunoastere,trubadurul din inima mea ma deplasa cand mai aproape cand mai departe…Ti-am proiectat apoi chipul pe bolta cereasca, obiectivul meu virtual aducandu-te in fata mea,in asa fel incat iti simteam respiratia,privirea ta ma patrundea din ce in ce mai mult.Apoi priveam din nou la geamul aburind si ma vedeam pe mine, era ca si cum erai proiectia mea pe geam si imi zambeai,hain,jucaus,ma atrageai in jocul tau din care tu nu stiai ca nici macar nu incerc sa evadez.Cantecul curgea incet incet prin venele noastre si ne sufoca.Eram orbi!Totul disparuse in jurul nostru si ne creeam singuri o lume a noastra,in care puteam sa tipam,sa alergam impiedicandu-ne unul de umbra celuilat care se impleteau.Un amestec de sexualitate si tandrete,dragoste si emotie statea in palmele noastre si cand degetele noastre s-au atins,strangandu-se,facandu-si loc unele printre celelate am simtit o avalansa…Avalansa sentimentului suprem,eram doar o umbra acum,in univers se petreceau schimbari pentru ca umbra mea sa se identifice cu a TA si zambetele noastre,si inimile noastre,si vibratiile noastre erau doar Una. Am tipat, n-am stiut cum sa reactionez la acest impuls si apoi instantaneu am adormit in vesnicia trupului tau, am adormit peste umbra ta si nu mai vreau sa ma trezesc niciodata. Nu mai vad nimic, nici macar pe Tine dar simt vantul si o data cu el te simt pe Tine…Nu vreau sa deschid ochii, nu voi deschide ochii decat in clipa in care, proiectiile umbrelor noastre se vor reflecta in spatiul in care timpul nu mai este relativ.

It takes two to tango!

~ by buzeblonde on December 2, 2008.

One Response to “Poveste…”

  1. O sarutare dulce ca mierea
    O mangaiere fierbinte ca focul
    Un zambet care sa topeasca totul
    Si un inger de care sa fii pazita
    Toate acestea ti le trimit
    Prinţesa mea iubită!

    M-am trezit de dimineaţă cu un sentiment straniu şi dureros. Mă simţeam de parcă o greutate imensă îmi apăsa sufletul şi îmi transmitea în tot corpul o durere generală. Azi simt pt prima dată ce înseamnă să nu ai prietenii lângă tine atunci când ai cea mai mare nevoie de ei. M-am trezit după un somn plin de coşmaruri şi de deşteptări spontane. Dragoste… tu dulce chin care amăgeşti oamenii şi le dai speranţe deşarte… oare cu ce am greşit să merit să fiu pedepsit atât de rău? Nu am crezut niciodata în vre-o divinitate şi de aceea nu mă pot ruga, dar azi simt cu adevărat nevoia să plâng şi să mă rog… cui?! Ţie dragostea mea. Pt că tu eşti singura divinitate în care cred, pt că tu eşti şi înger şi demon, pt că tu mă ucizi dar tot tu îmi dai viaţă. Trec orele şi tot aşa vor trece şi zilele iar distanţa dintre noi se va adânci tot mai mult cu fiecare oră, cu fiecare zi… oare o să mai pot iubi vreodată cu aceeaşi intensitate?

Leave a Reply

 
