Sales School AIESEC!

Am revenit!Imi cer scuze pentru absenta dar am fost izolata in Retezat!:) Am fost la cel mai tare curs ever!

Deviza pe scurt ar fi:”Learning during the day,party all the time in the night!”.

Si sa incepem cu prima parte:

In prima zi am ajuns cam reticienta nu stiam ce va fi acolo dar dupa un cantec lasciv pe autocar,nu m-am indoit ca va fi o experienta unica!

60 de oameni noi ne-am trezit diminetile dupa putine ore de somn si am mers spre trainingurile super interesante despre public speaking,NLP(programare neuro-lingvistica), vanzari. Eu personal  nu am ajuns niciodata la micul dejun,trebuie sa recunosc:”I am not a morning person”. Imi cer scuze oficial ca am intarziat si la plenara!:)

Traineri tineri, oameni deosebiti ne-au atras in jocul de-a scoala,ne-au atras in experimentele carea aveau sa duca la dezvoltarea noastra personala. M-am trezit in fiecare dimineata cu zambetul pe buze curioasa de ce avea sa ne rezerve urmatoarea zi.Am cunoscut oameni noi, oameni chiar foarte tineri care au inteles ce inseamna sa traiesti la un nivel superior,oameni care sigur vor ajunge departe!Din fiecare raport stabilit cu cate o persoana am avut de invatat ceva iar trainerii au fost adevarate exemple. Oamenii din AIESEC m-au impresionat prin implicarea lor in acest proiect, prin daruirea cu care ne-au fost alaturi. Am invatat sa vindem o pana lui Shakespeare,am aflat daca Adam avea buric prin prezentari de zile mari,am lucrat in echipa si am ajuns sa ne cunoastem cat de cat.

P.A.T(Party all the time) a fost deviza in timpul serii dupa incheierea trainingurilor si cina. Sunt atatea de povestit ca n-as sti cu ce sa incep. Daca ar fi sa descriu in cateva cuvinte  as spune:karaoke,chefuri,barfe,dansuri pe scaune, dansuri in ploaie,autografe,MC Miki Love,chef de viata si bineinteles Vodca:D. Nu am dormit prea mult in zilele astea dar nu imi pare rau absolut deloc. A meritat!

As mai scrie dar sunt la lucru si poate ma prinde sefu’.V-am pupat!

In incheiere cateva replici!Prietenii vor sti de ce!

”Pi o mare inspumata”!

”Partie Bahhhh’!

”Schema cu Houdini”!

”Cartile astea te-au innebunit’

”ACUM!””

”Cei trei Elvisi””

”Cele trei staruri”

”Miki love”

”Omul Scoica”

”Rasta”

Astept completari!

Am dat startul!Pupici!

~ by buzeblonde on December 9, 2008.

4 Responses to “Sales School AIESEC!”

  1. Iti multumesc pentru cele scrise si pentru dansurile de noapte🙂

  2. ahahaaaa cat de tare ai scris! :))chiar asa a fost. Daca am pune la un loc descrierile noastre tot nu am cuprinde tot ce a fost pe acolo😀

  3. Iar imi vine sa plang… Vreau inapoi! :(( O super experienta pe care as repeta-o oricand cu cea mai mare placere! S-au legat prietenii care vor dura, am invatat in 3 zile cat nu am invatat poate intr-o viata (si aici ma refer la lectii de viata!), m-am distrat poate cum n-o sa ma distrez de Revelion! :)) Miky Love e in forma maxima…. haideti sa organizam o reintalnire! :*:* V-am pupat! A dat Blonda startul!😀

  4. 🙂
    Ca tot a venit vorba de nlp, eu am facut un curs foarte misto la Extreme Training cu trainerul Dan Lambescu, pe Dezoltare Personala cu NLP. Am fost super multumit. Am vazut acum ca au mai lansat ceva pe Strategie si Persuasiune (cu NLP). Probabil o sa merg si la asta. Vi-l recomand. Pentru cei interesati gasiti detaliile aici:
    http://www.traininguri.ro/?section=106

Leave a Reply

 
