Vocea logica sau Vocea genetica!

Am invatat la un momentdat in viata mea ca sunt 4 tipuri principale de temperamente pe care le poate avea omul:coleric,sangvinic,melancolic si flegmatic .De asemenea sunt persoane care iau decizii vizual(pe baza acestui simt al vazului), auditiv (pe baza sunetelor),kinestezic (pe baza simtrilor) sau olfactiv (pe baza mirosului)si sunt persoane care inainte de a lua o decizie se consulta cu fiinta lor interioara,poarta un dialog interior cu ei insusi.

De multe ori cand vrem sa luam o decizie ascultam una dintre vocile din interiorul nostru:Vocea genetica care ne sfatuieste sa actionam dupa cum simtim si vocea logica care pune tot timpul limite logice in functie de experienta chiar daca decizille nu ne fac sa ne simtitm bine,avem un set de reguli religioase,sociale,politice care ne impiedica sa facem acele lucruri care ne fac sa ne simtim bine.

Eu personal am inceput sa-mi ascult vocea genetica foarte mult,fac doar lucrurile care ma fac sa ma simt bine,in momentul in care ceva imi spune ca sunt pe drumul cel bun actionez fara sa imi mai pun limite mental.Bineinteles ca tre sa existe totusi un echilibru pentru ca altfel ar fi un haos total dar numai ganditi-va de cate ori nu s-a intamplat sa nu faceti anumite lucruri doar pentru ca grupul din care faceati parte nu era de acord,sau va era frica de ce vor spune prietenii voastrii,familia voastra sau orice alt grup din care faceati parte!De cate ori ati lasat vocea ratiunii sa va strice unele dintr cele mai placute momente din viata,poate tocmai pentru ca v-ati pus limite la nivel mental. Puteti face ceea ce va doriti si puteti avea tot ce vreti sa aveti si mereu lasati-va ghidati de felul in care va face sa va simtiti un anumit lucru sau situatie sau persoana.

”Nu conteaza anii din viata ta ci conteaza viata din anii tai” nu irositi timpul punand bariere si fiti atenti la cum va simtiti tot timpul.Daca va simtit bine continuati ce faceti daca nu opriti ceea ce faceti!

Voi ce parere aveti?Vocea logica sau vocea genetica va ghideaza?

Pupici!Am dat startul!

~ by buzeblonde on December 13, 2008.

Leave a Reply

 
