Un an plin de realizari!

M-am intors dupa o perioada de pauza de care am avut parte cu totii!Nu pot sa spun ca am facut ceva ce vi s-ar parea iesit din comun  in vacanta asta dar pentru mine a fost productiva. Am luat niste decizii in viata mea in urma unei perioade din an care mi-a adus multe la nivel personal, poate nu ceva vizual dar cu siguranta ceva ce se simte!Mi-am stabilit lista obiectivelor pe 2009 si mi-am propus sa nu ma las influentata sub nici o forma de zvonurile ca va fi un an dezastruoas, ca va fi criza financiara si multe alte lucruri negative. Sincer va doresc din tot sufletul ca anul 2009 sa fie pentru voi toti cel mai bun an de pana acum, sa va ganditi ca asa va fi, sa zambiti si sa demonstrati tuturor ca sunteti buni ca voi intr-un an care se anunta a fi un an de criza veti avea cele mai bune rezultate. Sfatul meu este sa luati o foaie de hartie sa va scrieti  toate obiectivele pe care vi le-ati propus si aveti incredere ca se vor realiza ,indiferent daca realitatea va arata altceva pentru moment .Fie ca va ghidati dupa legea atractiei fie ca va ghidati dupa  zicale gen: ”Daca vrei cu adevarat poti” fiti optimisti si in loc sa va plangeti de mila mai bine incercati sa vedeti solutiile la problemele voastre. Toate se rezolva la urma urmei, faceti haz de necaz cum facem noi romanii de obicei si haideti sa nu ne mai gandim in fiecare zi ca e criza financiara. Credeti ca daca ne gandim noi in fiecare zi,sau incercam sa gasim vinovatii sau sa acuzam ceva vom rezolva ceva? Cu siguranta nu!

Un an minunat, cu ganduri bune, zambete multe, pace si iubire va doresc eu pentru ca mi se par singurele care nu se pot cumpara cu bani asa ca nu vor contribui absolut deloc la criza financiara!

Pupici!Am dat startul!

~ by buzeblonde on January 7, 2009.

Leave a Reply

 
