Detasare!

Atat de simplu si totusi uneori iti ia ani de zile sa intelegi cum functioneaza lucrurile din viata! O sa vorbesc despre dragoste,pasiune,zambete poate chiar despre ciripitul pasarelelor de pe un site pe care il vizitez la ora asta tarzie in noapte.E incredibil cum ma calmeaza, cum deja imaginatia mea ma transpune intr-un loc feeric,intr-un loc din natura unde curge un izvor si in jur e doar frumusete,arta naturala as spune eu,o parte din divinitate!Mi-a luat mult timp sa am starea asta dar daca nu as fi trecut prin zeci de alte stari astazi probabil n-as fi stiut ca asta e starea pe care mi-o doream!Acum imi dau seama ca asa se intampla de fiecare data si in viata noastra de zi cu zi!Oare cum as fi stiut ca imi plac croissantele cu sampanie daca nu as fi mancat cu ciocolata inainte? Oare cum as fi stiut ca cea mai buna prietena a mea de acum este ceea ce aveam nevoie daca nu as fi avut inainte alte prietene false, oare cum as fi stiut cum e sa iubesti daca nu as fi avut inainte tot felul de alte sentimente…Exemple banale dar care ma ajuta sa inteleg ca in viata fiecare experienta ,placuta sau neplacuta  este de fapt un pas inainte spre a ajunge la experientele  pe care ni le-am dorit!

Am ajuns sa-i inteleg si pe cei pe care pana acum ii condamnam pentru ca dadeau conceptului de dragoste o tenta egoista. Am ajuns sa inteleg ca si ei isi doresc sentimentul acela care nu are nimic de-a face cu egoismul, dar cum ar ajunge sa-l recunoasca daca inainte nu ar trece prin cercurile care conduc spre el.

Eu! Cand zambesc cu adevarat ,zambesc cu ochii! Cand iubesc cu adevarat iubesc doar o data! Cand Tu esti cu adevarat, te merit si ma meriti!

Dragostea,Pasiunea,Zambetul veritabil nu le vezi cu ochii le vezi cu inima….le simti cu fiinta.

Nu condamnati!Nu va complaceti!Nu va opriti din drum pana nu ajungeti la final!

Pupici!Am dat startul!

Intelepciune!

~ by buzeblonde on March 2, 2009.

Leave a Reply

 
