Indicii!

Probabil ca  eu sunt cel mai non conformist blogger,nu scriu despre realitatea exterioara,nu scriu despre ce se intampla cu tara noastra,nu scriu despre nemultumirile legate de asta. Eu am ales sa imi construiesc lumea mea asa cum vreau eu sa fie si sa ma detasez pe cat posibil.Nu vreau sa fiu normala si vreau sa ma schimb in permanenta asa cum imi doresc sa vad si sa fac lucruri noi.

Voi face in acest post apel la originalitatea voastra si am sa va cer parerea despre idei de prima intalnire.Mai intai voi scrie si eu cateva urmand sa astept ideile voastre!M-am plictisit sincer de intalniri la Mall,la sucuri intr-un bar sau plimbari simple in parc….Mister…Nebunie,Pasiune, asta  vreau!Uneori e bine sa mergi contra vantului!

”Ne vom intalni unde putem fi in 2 locuri deodata”

”Hai sa luam cina pe cel mai inalt bloc din oras”

”Te astept putin mai aproape de stele”

”Voi fi acolo unde rasare soarele dimineatza!

Astept idei de la voi!

Pupici!Am dat startul!

Intelepciune!

~ by buzeblonde on March 2, 2009.

One Response to “Indicii!”

  1. La prima intalnire ne-a prins rasaritul in parcul copiilor. avem 6 luni already

Leave a Reply

 
