Sunt aici…

”Cand ai nevoie de liniste  in suflet si in viata ordine,in gand lumina  si un prieten alaturi…Monk si un numar de telefon. Asa suna un mesaj pe care l-am primit de la un strain caruia i-am acordat 2 ore din viata mea ascultandu-l. Uneori un efort minim pentru o satisfactie majora!Mi-am propus sa ascult oameni,atat cat am timp si daca pot sa comunic cu ei sa ii ajut cu toata inima.Pentru ca imi pasa…pentru ca imi place sa vad oameni fericiti,pentru ca daca pot ajuta atat cat pot…o voi face. Sunt multi oameni care se simt singuri care au nevoie langa ei de cineva care sa ii asculte, de cineva care le impartasesca bucuriile si tristetile.Ritmul alert in care traim ne face sa fim uneori egoisti sa uitam sa iubim oamenii, sa ne gandim doar la noi.

Am decis in acest moment ca in urmatoarea luna voi fi aici pentru 10 straini care au nevoie de cineva sa ii asculte,de cineva care sa petreaca timp cu ei bineinteles in limitele moralului.Daca cineva vrea sa mi se alature cu draga inima e binevenit!Imi ofer prietenia si promit ca indiferent de ocupatie,varsta,sex cu cazier sau fara cazier sa fiu aici sa va ascult si sa incerc sa va fac sa zambiti!Comunicarea cu oamenii e extrem de importanta si fiecare persoana e unica,iar filtrele lor sunt diferite de accea se spune ca trebuie sa vorbesti pe limba fiecaruia.Eu voi incerca sa fac asta si nu numai!

Adresa mea de email este miculetecristina@yahoo.com.Scrieti-mi si va promit ca voi fi aici sa va raspund si sa fiu prietena voastra!

Pupici!Am dat startul!

Intelepciune!

~ by buzeblonde on March 2, 2009.

Leave a Reply

 
