Blonde Advertising!

nodder-blonde1

M-a inspirat Carcalacul!El organizeaza licitatie eu m-am gandit sa apelez la o metoda traditionala sa ma promovez.

Lichidare de stoc!

Sunt blonda deci exist!Inclusiv cand ma intalnesc cu soferii in trafic si daca o dau in bara le arat culoarea parului….

Rad mult si zambesc  ca muta la monitor vorba unei prietene!Ce sa-i faci macar potentialii doritori stiu la ce sa se astepte!

Am ideiiii!!!!Mammma!Am foarte multe idei…acuma sa spune ca oamenii cu idei se numes idioti dar va las pe voi sa descoperiti!

Imi place muzica si am foarte mari probleme existentiale sunt o filozoafa convinsa….

Citesc cam mult in ultima vreme:) Dodo imi spune mereu ”Cartile astea te-au innebunit!!!!”

Ma plicitsesc repede de aceea lansez provocari si astept provocari cam tot timpul…pacat ca nu prea am cu cne deocamdata, dar dupa reclama asta sigur se vor inghesui multi:))

Am multe probleme dar am ales sa zambesc in fiecare zi cu toate astea!

Ma joc poker pe net!Asa ca merg pe conceptul All-In sau Fold!

Aaaa si guess what…..prietena mea Neagra e partenera perfecta pentru nebunii……nu vreti sa stiti ce am facut dupa ce am vazut Yes Man!

Neuronii pardon neuronul meu plictisit e perfectionist si fidel…capului meu!

Nu ofer garantie!Asta depinde de tine!

Pentru mai multe detalii verificati informatiile de pe ambalaj!

Asta a fost partea buna pentru contraindicatii contactati-i pe fostii mei prieteni” rai da buni”!:D

Cine mai doreste?

Pupici!Am dat startul!

Intelepciune!(mda sigur postul asta e intelept)

~ by buzeblonde on March 5, 2009.

Leave a Reply

 
