Am incercat….

Am incercat….sa pun trecutul intr-un cufar de cristal si sa arunc cheia

Am incercat….sa ingrop in mare lumina din ochii tai plini de dorinta

Am incercat….sa sparg notiunea timpului si sa aliniez clipele

Am incercat….sa-ti dau cate o scanteie din focul insetat ce arde si creste in mine

Am incercat….sa fiu fidela visului suprem ce dainuie-n prologul vietii tale

Am incercat…sa citesc printre randuri dar intre randuri nu scrie nimic

Ai pierdut…surpriza avalansei  de momente ce ti le-ai scris in cartea visurilor

Ai pierdut…calatoria ce n-ar fi fost niciodata la fel

Ai pierdut…tangoul ideal al fiecarui muritor

Si pt ce?

Eu am plecat…si tot zambesc spre alte cai ce merita descoperite

Tu ai ramas….Reguli nescrise ale universului tau haotic

Si ai pierdut….pariul s-a incheiat!

~ by buzeblonde on March 7, 2009.

Leave a Reply

 
