Eternitate sau lege?

imperia

Intr-o lume pe care altii au creat-o, intr-un timp care nu imi apartine ma simt inoportuna!Daca casatoria,si relatiile de astazi sunt un contract atunci vreau sa fiu condamnata pentru ca incalc regulile, vreau sa raman cu timpul meu.Dorinta ma  tine in viata!In coltisorul meu de rai,in visul meu de iubire vreau sa ma pierd,in istoria vietii nu vreau sa fiu neinsemnata. Poate voi fi fortata sa fac un contract pe care nu-l voi respecta dar nu regret,nu ma caiesc si daca ar fi sa fiu o curtezana pentru ca viata ma impinge, o voi face.Vei iubi ce am devenit si va veni momentul in care nu vei putea trai cu ideea a ceea ce am devenit. Si daca asta e singura cale prin care te pot avea atunci asha sa fie….dar tu ma vei dori mai mult….si timpul meu al tau  nu va mai fi pana cand nu vei regreta…In ceasul condamnarii marturisesc ca doar pentru iubire am pacatuit….doar pentru visul de iubire si de-mi vei fi alaturi voi sti.Pe zidurile inchisorii voi scrie  poeme incarcate de simtiri si nimic nu ma va face sa imi pierd cuvintele nu pentru ca as fi cea mai frumoasa,nu pentru ca as fi cea mai buna iubita  ci pentru ca in cartile din camera interzisa as fi gasit o cheie spre a a iubi iubirea si nu omul, dar  nu cu tine…Fidela visului ramanandu-voi pana la moarte…caci numai el ma va putea salva  de lanturile libertatii, desfranarii si a iubi iubirea ta ar insemna un abandon…ar merita,chiar daca  doar pentru  minute,ore,zile….pana dorinta ar muri;si apoi as mai abandona o data pentru a incerca….sa reinvii….pentru ca altfel nu as sti,nu as trai, nu as simti cu adevarat  extazul,pasiunea,dorinta,inspiratia.Fara cuvinte, din priviri te chem…acum sa ma salvezi,sa te salvezi,sa ma condamni,sa te condamn!Ei nu vor avea niciodata ce poti avea TU!

Eternitate sau lege?

Pupici!Am dat startul!
Intelepciune!

~ by buzeblonde on March 11, 2009.

One Response to “Eternitate sau lege?”

  1. suna a venetia

Leave a Reply

 
