Visuri si schimbari!

in_dreams_by_cosmosue

Cu fiecare zi ce trece privesc in oglinda si imi dau seama ca fiecare clipa, fiecare alegere pe care o fac si care ma conduce spre urmatoarea ma schimba.Imi dau seama ca viata e frumoasa atata vreme cat sti sa iei de la ea toate lucrurile pozitive, ca orice piedica si nereusita conduce spre o victorie. Acum 1 an de zile nu as fi crezut ca voi ajunge sa gandesc asa cum gandesc astazi. Am fost oarba dar ma bucur ca am deschis in sfarsit ochii,ma bucur ca traiesc.

Am invatat ca trebuie sa faci lucrurile pe rand,ca atunci cand te distrezi te distrezi,ca atunci cand muncesti trebuie sa muncesti,ca atunci cand vrei sa te descoperi pe tine trebuie sa te exilezi.Am descoperit ca oamenii au uitat sa traiasca si se folosesc de prea multe lucruri materiale ajutatoare pentru a cauta fericirea si cand le obtin isi dau seama ca totusi lipseste ceva. Am descoperit ca oamenii au uitat sa traiasca emotiile si se pierd in lumea exterioara in loc sa isi descopere lumea interioara. Am descoperit ca multi au uitat ce inseamna pasiunea, ca se uita in oglinda dar de fapt nu stiu cine sunt ca isi petrec toata viata facand lucruri care nu le plac pentru ca nu si-au descoperit aptitudinile si nu si-au dezvoltat abilitatile care i-ar putea ajuta sa exceleze in ceea ce fac.

Tiparele sunt cei mai mari dusmani ai multora si societatea,mass media,scoala dau nastere unor roboti. Cioran spunea ca:”Pe nimeni nu mintim mai frumos decat pe noi insine”. Din pacate prea putini isi exploateaza potentialul nativ si pierd vremea ducand o viata din care tot timpul va lipsi ceva.

Am descoperit ca nu sunt si nu vreau sa fiu normala,ca am o dorinta inflacarata de a-mi urma visurile,ca nu vreau sa ma complac indeplinind altora visurile si ca sunt gata sa mor pt visurile mele.

Am descoperit in multi lasitatea si teama de ce vor spune ceilalti daca vor actiona intr-un anumit fel.Am descoperit masti si am descoperit oameni foarte tineri care stiu ce vor de la viata.Am descoperit ca mai intai trebuie sa fi sincer cu tine insuti si abia apoi cu ceilalti.Am descoperit ca POT singura sa imi scriu povestea vietii asa cum vreau.

In fiecare zi invat ceva  dar stiu ca tot ce fac,fac in felul meu si nu in altul. Stiu ca fiecare din noi ar trebui sa se inconjoare de oameni valorosi, ca prietenii iti raman aceeasi indiferent ce drum ai decis sa urmezi si ca cei care nu raman nu meritau sa ramana. Stiu ca pentru a-ti urma visurile trebuie sa faci sacrificii dar merita osteneala.

Stiu ca pana singur nu te descoperi pe tine ceea ce spun altii nu are valoare. Cand cineva iti spune ca nu poti face ceva este pentru ca el insusi nu poate sa o faca si daca mergi pe drumul tau  cu optimism vei reusi. Si drumul….drumul face toti banii.

Stiu ca nu exista destin si noi suntem stapanii vietii noastre si stiu ca multi nu stiu care e visul lor si ca lucrurile materiale sunt doar o notiune care nu dau insemnatate adevaratului scop.

Stiu ca vreau sa ies din multime si din regulile pe care toti  incearca sa mi le insufle si ca vreau sa ajut pe altii sa-si descopere visurile.

Nu-mi pasa daca cititi ce scriu aici si nu vedeti lucrurile in profunzime,nu-mi pasa daca faceti parte din aceste tipare pentru ca vreau langa mine doar oameni care simt undeva acolo in sufletul lor ca e timpul sa se descopere pe ei insisi.

Pupici!Am dat startul!Intelepciune!

Imn!

~ by buzeblonde on March 16, 2009.

Leave a Reply

 
