Mintiti poporul cu televizorul!

tv_insert_mind Cu siguranta ati auzit de aceasta expresie dar v-ati gandit vreodata cat adevar exista in ea?V-ati gandit vreodata ca fara sa ne dam seama suntem victime ale televizorului si cand spun victime ma refer in adevaratul sens al cuvantului?

V-ati gandit vreodata de ce suntem atat de influentati de tot ceea ce vedem la televizor? Eu cu siguranta m-am gandit si de acceea am ales sa ma uit cat mai putin la televizor.Televizorul este cel mai puternic mijloc de manipulare in masa.

Stiti cumva care a fost rezultatul ultimei campanii anti drog sau mai bine zis stiti cumva care au fost rezultatele campaniilor anti drog in ultimii 10 ani?

Va spun eu,in niciun caz consumul de droguri nu s-a diminuat ba mai mult a crescut ingrijorator. Creierul nostru are dupa cum stiti o latura constienta si o latura inconstienta si ghici care e mai mare?Va zic eu,cea inconstienta.

Ar fi multe de spus dar voi pune doar cateva intrebari la care sa va ganditi si poate sa ajungeti la propriile voastre concluzii.Eu va voi spune la ce concluzie am ajuns eu si argumentele pentru acest lucru.

La prima vedere suna un slogan comunist si poate si ceea ce spun eu va parea ca fiind luat din mesajele unei secte:).

Va garantez ca nu fac parte din nici o secta,nu sun a lui Bivolaru si in niciun caz nu incerc sa va indoctrinez.E parerea mea si concluzia mea si nu-mi e teama s-o expun.

Cum v-am mai spus si cu alte ocazii observ ca din ce in ce mai multi oameni sunt victime ale societatii si ale principiilor si regulilor pe care aceasta le-a stabilit tocmai pentru ca noi sa ramanem mereu ignoranti si sa nu incercam sa cautam sensul in mai mult decat ”ei” ne dau voie. Mai intai au facut-o cu scoala si cu materiile impuse astfel incat sa ni se formeze o gandire de turma si sa nu ne treaca prin cap sa iesim din tipar.Cand suntem mici si avem voie sa punem cate intrebari vrem o facem, insa cu timpul,mai intai parintii,apoi invatatorii,profesorii ne stabilesc anumite principii pe care trebuie sa le respectam si numai filozofii au mana libera in a-si pune intrebari in continuare si cautand sensul si o suprema cunoastere decat ceea ce ne-a invata scoala.Toate acestea se intampla intr-un mod mai direct sa spunem.

Ce face televizorul si cei care stau in spatele televiziunilor?Cu totii stim sau ne-am dat seama  probabil ca adevarata putere e undeva acolo sus,spunem noi si nu se schimba nimic oricat de nemultumiti am fi.Ceea ce nu stim este insa ca putem schimba multe daca adoptam o alta gandire,daca subliminal nu ne lasam afectati de mesajele pe care televiziunea le foloseste pentru a ne manipula pentru ca noi sa actionam exact asa cum se doreste.

Cum lucreaza creierul uman?In momentul in care vedem ceva,sau nu neaparat vedem,auzim,simtitm imediat creierul nostru activeaza un gand.Problema este ca el nu stie sa faca diferenta intre afirmativ si negativ.

Si aici revin cu acelasi exemplu de mai sus? De ce credeti ca toate campaniile anti drog cu mesaje de genul ”Spune Nu drogurilor”  au avut efecte inverse a ceea ce s-a dorit?V-ati gandit vreodata ca pur si simplu focalizandu-ne pe lucruri negative noi dam nastere acelor lucruri,inconstient?Stiati ca intre imaginatie,prezent si amintiri creierul nu este capabil sa faca diferenta ci pur si simplu activeaza acel gand si astfel lucrurile care ni se intampla sunt ca urmare a gandurilor pe care le avem?

Poate e timpul sa ne gandim si poate e timpul chiar sa schimbam ceva.

Pupici!Am dat startul!

Intelepciune!

~ by buzeblonde on March 22, 2009.

Leave a Reply

 
