De-ar fi sa vii…

YfRLewTezm

Se aud pasarelele ciripind…intr-o dimineata de mai…Ma gandesc!

Am cantat in Piata Unirii cu tot sufletul azi, aproape ca am luat amenda. Avea dreptate prietena mea cand ii explica domnului de la politia comunitara:”  Noi traim azi nu maine, poate maine nu mai exista,” orice emotie o spun, orice vreau sa fac fac, nu-mi reprim nimic si simt fiecare clipa. Nu ma invinovatesc, nu vreau sa regret ce n-am facut, maine, caci azi am trait, azi am spus ce aveam de spus cu voce tare, azi am facut tot ce puteam sa fac azi.

Da! Vreau sa dau tot afara, nu vreau sa reprim nimic, ultima oara cand am facut-o, m-am imbolnavit trupeste dar stiu ca de fapt totul a venit de la un nivel mult mai adanc.

Ce daca sunt ametita astazi, ce daca cineva se uita ciudat la mine, ce daca imi vorbiti urat, ce daca voi vreti altceva pentru mine?

Eu stiu cine sunt si nu caut validare, ramaneti in lumea voastra rece, ramaneti voi realisti, ramaneti  voi cu limitele voastre, eu vreau sa simt nu sa gandesc, eu vreau sa imi urmez vocea interioara nu sa-mi stabilesc reguli, limite impuse de societate.

Nu reusiti sa ma programati, oricat ati incerca, adevarul nimeni nu-l invinge, eu nu ma mint, nu ma ascund, traiesc!

Voi mai stiti cum e sa traiti? Voi mai stiti sa fiti sinceri cu voi? V-ati trait viata bine pana acum dar v-ati oprit, nu vreti sa treceti mai departe de barierele voastre, nu v-ati plictisit?

Iertare ca imi permit sa va spun, iertare ca pot sa fiu atat de dur de sincera, iertare ca nu va accept in viata mea pe cei care ii spulberati visele, sau imi spuneti ca nu pot sa fac ceea ce vreau!
Ba pot!!

Pentru ca merit!

Ba pot!

Pentru ca viata mi-a dat prin nastere aces drept pe care eu si numai eu pot sa-l fructific!

Ba pot!

Pentru ca in mine e o comoara de resurse pe care nu le-am descoperit inca!

Ba pot!

Se spune ca un gand bun e de 10 ori mai puternic decat unul rau, asa ca nu va puneti cu mine, cei care nutriti ganduri rele singuri veti fii invinsi, singuri va sabotati, singuri veti pierde!

Imi vine in minte un citat celebru:  ”Cine asculta toate sfaturile care i se dau nu are timp sa fie el insusi- Carlo Osvaldo Goldoni”

Nu va ascult! Ma ascult pe mine, sunt Eu si ma bucur cand ma vad, pentru ca vad dincolo de ochi, dincolo de buze, dincolo de ochii vostrii.

Iar Tu….Imi lipsesc cuvintele sa-ti spun ce cred. Imi lipsesc cuvintele sa iti spun ce vad, imi lipsesc cuvintele….literele nu au nici o valoare.

Tu ai in tine o comoara pe care nici macar tu nu stii sa o scoti la suprafata, te complaci intr-o realitate programata, te complaci intr-un tumult vicios.

Tu cand ai de gand sa te asculti ? Cand ai de gand sa te trezesti? Cand ai de gand fii cine simti ca esti, cine vrei sa fii nu cine iti spun altii sa fii?

Ca vita de vie sa creasca sanatoasa trebuie sa-i tai vlastarii uneori, vrei sa fii inconjurat de vlastari care te tin in loc sau vrei sa cresti, sa infloresti, sa rodesti…

Dragul meu, am vazut in tine mai mult,  am vazut in tine o scanteie pe care o acoperi zi de zi. De ce fugi? Cu cat fugi mai departe cu cat fuga ta o sa fie in zadar? Tu nu vezi? De ce te ascunzi de tine cand tu esti cel mai bun prieten al tau? De ce nu dansezi si in interior, nu doar in exterior?

E liniste acum…..am spus tot….dimineata de mai…ciripit de pasarele….

De-ar fii sa vii……

As fii aici…sa te ascult!

Trezeste-te si spune tot ce ai de spus tuturor!

Nu tine in tine!

Nu deveni un om bolnav!

De-ar fii sa vii….

Te-as ierta!

Intelepciune!

~ by buzeblonde on May 10, 2009.

Leave a Reply

 
