Pentru tine!

Sunt inca eu, buze blonde! Nu am mai scris de mult, am trait, am alergat spre visurile mele!

Imi amintesc cu nostalgie cum a inceput totul!

Zambesc!

Sunt fericita!

Azi cand ma intreaba cineva ce fac spun ca traiesc, e ca si cum m-as fi nascut din nou, ca si cum pana acum n-as fi trait!

Am avut un film, cu noi doi azi. Pe malul marii….pe o carare construita cu lumanari plapande, stropite de valurile apei.

Eu dinspre rasarit, tu dinspre Apus, mergand unul spre celalat! Aici pot sa notez visele mele de iubire, aici pot sa fiu transparenta, aici tot timpul te am!

Iti dau tot ce simt, exprim tot ce simt, e prea frumos sa tin inchis! Oare ai stiut vreodata cine esti?

Buzele mele blonde la cauta adesea pe ale tale si te simt aproape.

Traiesti cu mine aceleasi senzatii, uneori aceleasi visuri, melodii.

Ceva imi spune ca esti pe cale sa vii!

Eu nu te astept! Merg inainte pe cararea vietii mele si pe scena gloriei mele te vad pe tine in primul rand, insa nu stiu daca te mai vad si in oglinda sufletului meu.

Nu e de ajuns ca ai un loc in viata mea, nu e de ajuns sa ramai acolo nemiscat pentru ca totul in jurul meu se misca!

Cand te chem apari! Cand ma indepartez dispari!

Uneori parca nu vrea sa-ti fiu stapana si totusi am atata putere sa te fac sa apari!

Vreau mai mult! Dar nu ma opresc sa traiesc! Nu e timpul sa ma opresc! Sunt curioasa daca atunci cand ai sa vii definitiv voi vrea sa ramai, sunt curioasa daca tot ce nu s-a consumat se va stinge sau va mocni sub focul intalnirii!

Dragostea neconsumata e tot timpul romantica dar ramane neconsumata! Iti da fiori dar iti amplifica dorinta pe zi ce trece! Dorinta ne tine in viata! Inconstient poate am ales sa te doresc pentru a ma mentine in viata! Esti fructul creatiei mele si obiectul dorintei mele!

Aleg sa te am in viata mea, indiferent de ce se va intampla dupa aceea!

Tu nu te gandesti cum ar fi?

Sunt sincera cu mine, cu tine! In continuare te doresc! Nu stiu pana cand si nu stiu daca iremediabil, poate te doresc pana undeva se naste un alt obiect al dorintei mele! Si ce daca? Hai sa traim!

Eu iti ofer libertate si iti cer libertate!

Hai sa facem un acord nescris al vibratiilor pe care le simtit si daca ele se vor stinge  aleg sa merg in cealata directie, iti intorc spatele si il accept pe al tau, fara cuvinte!

Te invit, te chem spre cunoastere iar de vei veni iti dau ce ai nevoie la fel cum tu ma hranesti cu ce am eu nevoie!

Acum calatoresc spre tine, plec renunt la cuvinte si simt, te chem, te visez!

Nu-ti spun Adio iti spun pe curand!

Dansam?

~ by buzeblonde on June 4, 2009.

Leave a Reply

 
