Cateva ganduri

Rememorez  senzatii pentru ca e singura modalitatea de a face apel la memoria mea kinstezica. In timp ce altii vad  imagini, aud sunete eu simt cum sangele imi alearga prin vene iar gustul unei emotii imi rapune papilele gustative.

Ma gandesc la iubiri imaginare, iubiri reale, iubiri pierdute  si la cum  sentimentele isi schimba culorile ca un cameleon

Uneori plonjez prin vise, sau alunec printre scenarii  care imi trezesc simturile  pure, fara pic de autocontrol si fara rationamente logice.  Te-am visat pe tine si totul a redevenit haos de senzatii , cautari indelungi de imagini si adevar.

Pari atat de reala , indestulatoare si feerica incat nu pot sa nu te compar cu prezentul.  Si daca ar fi sa merg mai departe pe traiectoria mea , stiu ajung acolo  nu exista spatiu si timp si doar o energie. As vrea sa ma aflu acolo. Sufletul ma intreaba , mintea promite cu fiecare pas o iluzie. Si daca am ales, oare cum stiu ca am ales locul potrivit?

De la Eros la Thanatos am calatorit, ramanand uneori cu iluzia dorintei de a ma intoarce Eros. Franturile de  vis  si iubire romantica ma poarta departe in imaginatie si creativitate.

Ma intreb de unde vine creatia?

~ by buzeblonde on May 30, 2010.

Leave a Reply

 
