Secretul fericirii!

3265006350_b8ba864eef

Dintotdeuna am simtit asa cum am mai spus si in alte dati ca nu ma integrez in lumea de astazi. Poate ca dintotdeauna am analizat lucrurile mai mult decat la suprafata si mi-am pus intrebari in legatura cu anumite aspecte ale vietii.

De ceva vreme insa am ajuns sa ma simt si confortabil cu cine sunt sau mai bine zis sa descopar cine sunt si ce imi doresc si mai ales sa descopar mici secrete ale fericirii. In primul rand am invatat ca toate lucrurile care se intampla fie ele rele sau bune trebuie acceptate asa cum sunt .De ce?Cu siguranta conduc la ceva bun,totul depinde de cum le percepi. Am descoperit ca trebuie sa fi tu insuti si nu ceea ce vor ceilalti sa fi! Zambeste in fiecare zi indiferent cat de cruda ti se pare realitatea exterioara! Totul se intampla cu un scop!

Astazi imi pun din nou o intrebare pe care mi-am pus-o de mai multe ori in zbuciumata-mi existenta ca zic asa.Ce este fericirea si care este secretul spre a simti aceasta stare cat mai mult posibil pe masura ce inaintez in timp.

O sa revin cu aceeasi terorema pe care nu am descoperit-o eu si care se aplica in viata fiecaruia dintre noi. Deseori se spune ca ne dorim ce nu putem avea. Acum am inteles si de ce. Si o sa fac referire la sentimentul suprem pe care indiferent de ce afirmam sau nu fiecare dintre noi undeva adanc il nazuieste. Este vorba despre iubire.

Si nu mi-e frica sa va dezvalui din perspectiva mea ceea ce cred.Imi amintesc ultima oara cand am fost indragostita. A durat 6 luni,timp in care am fost euforica, timp in care m-am simtit fericita si o sa va spun si explicatia.

In fiecare din dorintele noastre  exista acel moment de inceput in care  suntem atenti la nevoile celuilalt si facem tot ceea ce putem sa i le indeplinim. Ca reprezentant al speciei umane asa am fost si eu si sunt convinsa ca fiecare dintre voi se regaseste . Greseala pe care am facut-o eu si oberv cu tristete ca o fac si altii este ca la un moment dat am uitat,am devenit din ce in ce mai egoista fiind atenta din ce in ce mai mult la nevoile mele si la ceea ce asteptam eu din partea celuilalt si invers. Am uitat sa mai ofer,am uitat sa mai gasesc resurse de a oferi din ce ce in ce mai mult pentru ca partenerul meu sa-mi raspunda cu ce e mai bun din el si astfel am primit acelasi lucru numai ca de 10 ori. Da asa se spune e ca un fele de lege  a universului ce oferi primesti inapoi de 10 ori, e probabil doar o unitate de masura generica nu inseamna ca poti pune valoare pe sentimente, ca poti pune valoare pe emotii pozitive sau negative.

Si imi mai vin in minte o multime de alte expresii care de fapt demonstreaza acelasi lucru dar nu are rost sa le scriu aici. Ce demonstreaza? Unde vreau sa ajung de fapt? Eu am tras o concluzie pe care o puteti contrazice,contesta cum vreti si o sa o formulez asa cum cuvintele mele in acest moment o pot face: Nu e suficient sa iti doresti, Nu e suficient sa primesti daca din cele doua nu se naste dorinta de a darui mai departe!Cam asta e definitia fericirii pentru mine acum. Indiferent de ce mi-as dori astazi, sau maine sau peste 5 ani  cand voi primi ceea ce imi doresc nu ma voi opri aici ci voi transmite mai departe aceeasi satisfactie pe care am simtit-o cand am primit si o sa mai fac o afirmatie:

Daca ajuti la indeplinirea visurilor  altora cu siguranta vei ajunge la indeplinirea visurilor tale iar cand vei oferi ce e mai bun din tine intotdeauna ti se va raspunde cu ce e mai bun in celalat.

Nu exista satisfactie mai mare si sentiment mai suprem decat sa sti ca pe langa nevole tale le indeplinesti si pe cele ale celorlalti!

Astept pareri!

Pupici!Am dat startul!

Intelepciune!

~ by buzeblonde on March 25, 2009.

One Response to “Secretul fericirii!”

  1. este exact cum spui .. bravo

Leave a comment